Thursday, July 26, 2007

Auction / Encan


Last night, I decided to drop by a weekly car auction here in Moncton. Since my vehicle is for sale (not the vette shown here!) I was curious to see how much I could fetch for it. Good thing I placed a reserved on the vehicle, it would have sold for less than half its market value. Definitely not a good place for impulsive buyers, but a great place for a good deal.
Hier soir, j’ai décidé de faire une visite à un encan, ici à Moncton. Puisque mon auto est à vendre, j’étais curieux de voir si une vente rapide du genre était possible. Heureusement, j’ai fixé un prix minimum. Je suis reparti avec ma voiture. J’aurais problablement eu moins que la moitiée de sa valeur marchande. Définitivement pas un endroit à conseiller aux acheteurs impulifs, mais l’adresse parfaite pour une bonne occasion.

No comments :