Thursday, June 07, 2007

Look Ma, no hands / Les mains en l’air

I finally took out my bike for the first time last night. Just had to take out a few spider webs. Not bad for a bike that stayed all winter under the snow, not much mud was left on it. Tire pressure and all still in perfect order. The only thing rusty were my legs.

Hier soir, j’ai finallement sorti mon vélo. C’est-à-dire que j’ai seulement enlevé un peut de poissière. Il était quand même assez propre, faut dire qu’il est resté sous la neige tout l’hiver, donc la boue est partie (c’est un vélo auto-nettoyant...) Pression des pneux, encore bien huilé, en parfait état à ma grande surprise. Les seules choses un peu rouillées : mes jambes.

2 comments :

Martin Cormier said...

I love this picture! Very nice viewpoint and composition. Good work:)

Anonymous said...

This is great info to know.